Fm logistic

La logique des transports urbain

Stratégia

2012-2022: Közös részvétel egy hatalmas nemzetközi kalandban

Vezetői nyilatkozat

  • Erősségünk a jövő számára: gyakorlati intelligencia

    Folyamatos növekedésünket az elveinkre és üzleti kapcsolatainkra alapozzuk, miközben minden eddiginél jobban figyelünk ügyfeleinkre. Összpontosítanunk kell a csapataink gyakorlati ismereteire, hogy szolgáltatásaink jobban alkalmazkodjanak ügyfeleink igényeihez, az ő módszereikhez és országaikhoz. Szervezetünknek tovább kell fejlődnie a munkahelyszínekhez közeli önállóság és felelősségvállalás tekintetében.

    Jean-Claude MICHEL – az FM Logistic igazgatótanácsának elnöke 

Vezetői nyilatkozat

  • «Csoportunkat olyan emberek alapították, akiket áthatott a vállalkozói szellem. Mindig is ez a szenvedély hajtotta fejlődésünket. Jelenleg több mint 18.000-en vagyunk világszerte. Mindnyájunkat ugyanaz az üzleti vágy hajt, mindnyájan ugyanazt a felelősségérzetet érezzük. 2012 után az FM Logistic belépett történelme második szakaszába. Csoportunk – elkötelezetten nemzetközi, fenntarthatóan hatékony – azt a célt tűzte ki 2022-re, hogy a logisztikai piac viszonyítási alapul szolgáló vezetője lesz. A sikerhez szükséges minden lap a kezünkben van: az ellátási lánc globális irányítása, jelenlétünk 12 országban, részvényeseink hosszú távú elképzelései, kollégáink szakértelme, ügyfeleink bizalma, a működési know-how, az innovációra való készség, disztribúciós csomópontjaink erőssége, stb. Jelenlegi és jövőbeli kollégáink és vezetőségünk, beszállítóink, partnereink: bármilyen kapcsolatban is álljanak csoportunkkal, Önök mindegyike hozzájárul a maga módján ahhoz, hogy a logisztika történelméhez egy nagyszerű oldalt adjunk hozzá».

    Jean-Christophe Machet, Az FM Logistic vezérigazgatója

Az „Ambition 2022" stratégiai terv

A csoport úgy határozott, hogy egy kiváló operatív stratégiai terv segítségével éves szinten 10 % növekedési ütemet, valamint 2 milliárd eurós forgalmat céloz meg az erősségek három tengelyének összpontosításával:

Az alapok megszilárdítása:

  • A központi magot jelentő üzleti tevékenységek megerősítése fogyasztási cikkek és kiskereskedelem területén;
  • A logisztikai költségcsökkentések és a környezetvédelem igényeire adott válasszal
  • A pozíciónk megerősítésével, és azzal, hogy viszonyítási alapot jelentsünk minden egyes országunkban.

Új kezdeményezések fejlesztése:

  • Célzott innovatív megoldások felkínálásával olyan gyorsan növekedő ágazatokban, mint a DIY (csináld magad) és a friss élelmiszerek;
  • A szelektív szépségápolási termékek ágazatának nemzetközi szintű, erőteljes fejlesztésével;
  • Földrajzi lefedettségünk kiterjesztésével felvásárlások útján, pl. idén Brazíliában.

A működési kiválóság megerősítése:

  • Teljes körű szállítási szolgáltatások nyújtásával, a csomagszállítástól az akár 33 raklapos szállításig, országról országra;
  • A folyamatos fejlődés ösztönzésével.