Fm logistic

La logique des transports urbain

Ipar

 Az Ön logisztikája, mint versenyképes eszköz

Minden gyártó egyedi: minden egyes logisztikai lánc eredeti tervre készült, amelyet tesztelni és fejleszteni lehet. A helyzetet tovább bonyolítja az a tény, hogy az ágazat szereplői olyan szükségszerűségekkel szembesülnek, amelyek néha ellentmondásosak: a több, párhuzamos beszállító és távolságuk, a just-in-time termelés követelményei, a termékek törékenysége és piaci értéke, a hamisítás kockázata, stb.
Az FM Logistic a főbb üzleti ágazatokról szerzett teljes tudását és az ellátási láncban elnyert teljes szakértelmét hasznosítja annak érdekében, hogy testreszabott megoldásokat kínáljon, az Ön megkötései szerint kialakítva: nemzetközi szállítás, többcsatornás disztribúció (B2B és B2C), vámügyi szolgáltatások, a termékek biztonsága és nyomon követhetősége, szerződéses csomagolás és késleltetett differenciálás, stb.

Előnyök és szolgáltatások

Az Ön logisztikája, mint versenyképes eszköz

Az ágazat szereplőinek stratégiai fontosságú a just-in-time termelés. Célzott megoldásunk az Ön szolgáltatási színvonalának optimalizálásával erősíti a kapcsolatot Ön és ügyfelei között. Az Ön gazdasági modelljének megfelelő szervezet felállításával meg tud felelni az összes taktikai követelménynek. Alkalmazva elismert know-how-nkat a késleltetett differenciálási központok koordinálásában optimalizáljuk készleteinek szintjét és csökkentjük a piacra kerülés idejét.

Testre szabott megoldások a versenyképesség szolgálatában

Az FM Logistic előrelátóan tervezi szolgáltatásait, hogy biztosítása a teljesítmény növekedését. A folyamat végrehajtása három szakaszból áll:  

  • Betekintést nyerünk az Ön logisztikai problémáiba,
  • Megtervezzük a megoldást az Ön gazdasági modelljének megfelelően,
  • Biztosítjuk ennek üzembe helyezését és működési kiválóságát.

Nissan nyilatkozat

  • „A távolságok és az elégtelen szállítási infrastruktúra miatt az időben történő leszállítás bonyolult Brazíliában. A helyzet azonban javul, és jelentős fejlődési lehetőség van az országban. Annak érdekében, hogy optimalizáljuk logisztikai modelljeinket, 2013-ban partnerségbe léptünk az FM Logistic-kel. Szoros együttműködésünk fő célja, hogy hosszú távon folyamatosan csökkentsük költségeinket. A folyamatos fejlesztések és a működési kiválóság kultúrája az, ami közös bennünk és az FM Logistic-ben."

    Tai Kawasaki,  a Nissan brazíliai after-sales igazgatója